Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни педали за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спортни педали за 156

    Колеги, когато свалям предавките надолу имам навика да чуквам газта да изравня оборотите и да се получи по-плавно превключване. При изпреварване (например) това работи перфектно, но когато трябва да спирам и да сменям просто не става. Как ли не се чекнах да докопам тоя педал на газта, не става и не става. Четох по английските форуми - и там хората не можаха да се похвалят с успех. Става въпрос за т.нар. heel-and-toe.
    Да питам - някой от вас успява ли и има ли "спортни" педали, при които педала на газта не е заврян под спирачката, а е до него?
    Subaru Legacy 3.0R
    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
    sigpic

  • #2
    Аз не виждам смисъл да връщаш предавки за да спираш, 156-цата има достатъчно добри спирачки, отделно това не е безнин за да го държиш в обороти
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
      при които педала на газта не е заврян под спирачката, а е до него?
      Спортни педали си е приключение, свали педала на газта и си го огъни както ти е кеф, гледай после да го регулираш като хората, щото ако си с електронна газ мое да си прецакаш, потенциометъра на педала, и става една.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Аз не виждам смисъл да връщаш предавки за да спираш, 156-цата има достатъчно добри спирачки, отделно това не е безнин за да го държиш в обороти
        ....абсолютно подкрепям колегата в това отношение..............служебната ми е В6-форд мондео,кво и да му правя на съед....немое ми стъпи на 2.4-ката...........
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Да съживя тая древна тема - и аз имам същия проблем с ГТ-то. Квото и да правя не мога да си наместя крака в позиция за heel-toe. Влизам в рандом хонда сивик и такъв проблем няма


          Някой успял ли е в крайна сметка да се справи?

          И за не-запознатите, това не се прави толкова за необходимост колкото за удоволствие и трениране на техниката която е задължителна при спортно/духовито шофиране.
          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

          Comment


          • #6
            При поставянето на спортни педали при нашата марка (слагал съм на 145, ГТВ, 147) винаги се махат гумичките на спирачка и съединител, а газта понеже е пластмасов се слага спортния педал върху него. По този начин се изравняват малко или много педалите.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
              Да съживя тая древна тема - и аз имам същия проблем с ГТ-то. Квото и да правя не мога да си наместя крака в позиция за heel-toe. Влизам в рандом хонда сивик и такъв проблем няма


              Някой успял ли е в крайна сметка да се справи?

              И за не-запознатите, това не се прави толкова за необходимост колкото за удоволствие и трениране на техниката която е задължителна при спортно/духовито шофиране.
              Аз за итялянки съм придобил друг стил поради липсата на пространство. Педала за газта го натискам със страничната част на обувката, все едно се опитвам да си вкарам крака между двата педала. Като му свикнеш дори е много по-удобно от heel-toe техниката, но всичко е до индивидуално удобство все пак.
              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

              Comment


              • #8
                Тоя начин на превключване трудно би работил на ежедневна кола, особенно с нашите педали......
                На снимката е моето решение, мързелив вариант е, и за писти където времето за спиране е малко и не се сваля повече от една скорост......не е особенно красиво, но как мазно влизат скоростите като се сваля от 4 на 2 директно или от 5та на трета просто не е истина......
                Надявам се никой няма да ме пита как точно работи тва......
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Тоя начин на превключване трудно би работил на ежедневна кола, особенно с нашите педали......
                  На снимката е моето решение, мързелив вариант е, и за писти където времето за спиране е малко и не се сваля повече от една скорост......не е особенно красиво, но как мазно влизат скоростите като се сваля от 4 на 2 директно или от 5та на трета просто не е истина......
                  Надявам се никой няма да ме пита как точно работи тва......
                  Браво бе, просто, оригинално и идиото устойчиво . Много добре измислено.
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • #10
                    А бре Ферко ,кЪ работи тва нещо
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                      А бре Ферко ,кЪ работи тва нещо
                      Когато качваш скорости натискаш съединителя малко по вляво......когато ти трябва така наречения heel-toe с натискането на съединителя за сваляне на скорости държиш крака малко по надясно и чукваш леко "удължението" на педала на газта......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X